Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

Μάρτα & Αϊσά,4.5 μηνών



Είμαι η Μάρτα και αυτός ο κούκλος είναι ο αδερφούλης μου ο Άισα, είμαστε δυο πανέμορφα κουταβίνια 4,5 μηνών περίπου! Η ιστορία μας συνηθισμένη..... γεννηθήκαμε -9 κουταβάκια στον αριθμό- στο κέντρο της ΘεσσαλονίκηςΟι παπάδες απειλούσαν με φόλα,... για καλή μας τύχη, βρέθηκαν κάποιες καλές κυρίες και μια μέρα μας μάζεψαν όλα, μαζί με τη μαμά μας, και μας πήγαν σε ένα πολύ ωραίο κτήμα, κάπου έξω από την πόλη. Οι «θετές μαμάδες» μας έκαναν το καλύτερο για να μας βρουν τις πιο καλές οικογένειες.... αλλά, κάποιες φορές ακόμη και αυτές πέφτουν έξω.... Η βιολογική μαμά μας, η Σοφία, είναι μια ημίαιμη κούκλα, λυκόσκυλο με κόλλευ. εγώ, η Μάρτα, επεστράφηκα σαν ελαττωματικό εμπόρευμα ύστερα από ενάμισι μήνα που ήμουν σε ένα σπίτι (μιας «πλούσιας και καλοβαλμένης οικογένειας», σύμφωνα με τους ανθρώπινους όρους), γιατί είπαν ότι δάγκωνα (μα, κουτάβι δεν είμαι???) και τους έμοιαζα για άλλη ράτσα από αυτή που είμαι... Τουλάχιστον, δεν βρέθηκα στο δρόμο... όπως ο Άισα, που βρέθηκε ξανά στο κέντρο της πόλης, δεμένος έξω από ένα σουβλατζίδικο ο «μπαμπάς» του δεν απαντάει σε τηλέφωνα, ούτε στο σπίτι του. Τώρα, όπως καταλαβαίνετε, ψάχνουμε νέες ΑΛΗΘΙΝΕΣ και ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ οικογένειες, που να μας πάρουν για πάντα, να μας αγαπήσουν για τη φάτσα, τη σκανταλιά και την ψυχή μας, κι όχι για τα «χαρτιά» που δεν έχουμε (και δεν είπαμε ποτέ ότι έχουμε)!! Εμείς υποσχόμαστε ότι θα σας δίνουμε φιλάκια και θα σας κουνάμε την ουρίτσα μας για όοοοοολη μας τη ζωή. Είμαστε εμβολιασμένα, αποπαρασιτωμένα και θα δωθούμε με συμβόλαιο υιοθεσίας. Αν νομίζετε ότι μπορείτε να μας αγαπήσετε και να μας προσφέρετε ό,τι δεν καταφέραν ή απλά δεν ήθελαν οι προηγούμενοι «γονείς» μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε: tel: 6972 097399 και 6955 399250