Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Aisa,8 μηνών,Θεσσ/κη


Είμαι ο Άισα, ένα παιχνιδιάρικο κουταβάκι 8 μηνών πλέον, ημίαιμο λυκοσκυλάκι με κόλλεϊ, και θα γίνω 20-25 κιλά! Είμαι πλήρως εμβολιασμένος και αποπαρασιτωμένος. Είμαι πολύ παιχνιδιάρης και φιλικός και έχω πολύ όμορφα πράσινα μάτια που «σε κοιτάζουν και λιώνεις»... Αν και υιοθετήθηκα πρώτος από τα 9 αδερφάκια μου, η μέχρι τώρα ζωή μου ήταν δύσκολη... την πρώτη φορά βρέθηκα στο δρόμο γιατί ο τότε «μπαμπάς» μου βρέθηκε ξαφνικά αντιμέτωπος με σοβαρά προβλήματα(!?!)... ευτυχώς οι φίλες μου με βρήκαν τυχαία στο δρόμο και με πήγαν σε μια πανσιόν... η τύχη μου έστειλε ένα νέο «μπαμπά», έμεινα κοντά του για 3 μήνες, αλλά φάνηκε ότι τελικά δεν ήταν έτοιμος να έχει σκύλο, με ξεφορτώθηκε σε κάποιους συγγενείς που δεν με ήθελαν... και πάλι οι φίλες μου με πήγαν στην πανσιόν... όμως, μου λείπει απίστευτα να έχω επιτέλους κι εγώ μια μόνιμη, μια παντοτινή οικογένεια, ανθρώπους που δεν θα με ξαναφήσουν στο δρόμο, που δεν θα με εγκαταλείψουν ποτέ.... είμαι πολύ καλός σκυλάκος, σας το εγγυώνται οι φίλες μου που με έχουν φιλοξενήσει κιόλας στο σπίτι τους, κάνω και για διαμερισμα και για κήπο. Όποιος θα ήθελε να μου δώσει κι εμένα ένα παντοτινό σπιτάκι, περιμένω με ανυπομονησία στα τηλ. 6972 097399 και 6955 399250 και στα email argiro_a@yahoo.com και nikanto@hotmail.com