Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Marta,8 μηνών


Είμαι η Μάρτα, ένα παιχνιδιάρικο κουταβάκι 8 μηνών πλέον, ημίαιμο λυκοσκυλάκι με κόλλεϊ, και θα γίνω 20-25 κιλά! Είμαι πλήρως εμβολιασμένη και στειρωμένη. Είμαι πολύ παιχνιδιάρα και φιλική, απίστευτα χαδιάρα και αναζητώ συνέχεια την ανθρώπινη παρουσία... όμως, εδώ και καιρό η ζωή τα έφερε έτσι ώστε –αν και αρχικά υιοθετήθηκα, η οικογένειά μου μετά από καιρό μετάνιωσε και με έδωσε πίσω, σας ορκίζομαι οι λόγοι δεν είχαν να κάνουν με το χαρακτήρα μου αλλά μάλλον με το ότι δεν ήμουν ράτσας- κι έτσι ζω και πάλι κλεισμένη σε ένα κλουβάκι μιας πανσιόν... δεν λέω, έχω φαγητάκι και ασφάλεια αλλά μου λείπουν τα χάδια, οι βόλτες, μου λείπει μια αγκαλιά, θέλω κι εγώ να αφήσω πίσω την άσχημη ιστορία μου και να γίνω ένα ευτυχισμένο σπιτόσκυλο... Σας το λέω, είμαι ιδανική και για διαμέρισμα και για κήπο. Όποιος θα ήθελε να μου δώσει κι εμένα ένα παντοτινό σπιτάκι, περιμένω με ανυπομονησία στα τηλ. 6972 097399 και 6955 399250 και στα email argiro_a@yahoo.com και nikanto@hotmail.com