Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

Aρτεμις,γατάκι


Είμαι η Άρτεμις, 4 μηνών γατάκι, τρίχρωμο αλλά με περισσότερο λευκό και ματάκια βαμμένα (είμαστε και κοπέλες τι να κάνουμε) πλήρως εμβολιασμένο και μαθημένο σε σπιτίσιους τρόπους αν και λίγο θλιμμένο. Δείτε με λίγο καλύτερα, αν σας φαίνομαι γνωστή φυσιογνωμία είναι γιατί είχα χαριστεί πριν ένα μήνα μαζί με τον αδελφό μου, δυστυχώς όμως λόγω ανωτέρας βίας αποφασίστηκε ότι δεν θέλουν δύο γατάκια αλλά ένα. Έτσι είμαι πικραμένη διπλά γιατί και χάνω το σπιτάκι που ήλπιζα να έχω μια ζωή αλλά και τον αδελφό μου που είμαστε πολύ αγαπημένα. Ευτυχώς είμαι μωράκι ακόμα και δεν θα μου μείνει ψυχικό τραύμα, ειδικά αν φροντίσεις να με ζεστάνεις παντοτινά στην αγκαλιά σου, σου υπόσχομαι ώρες απίστευτου παιχνιδιού αλλά και χαλάρωσης…προς το παρόν σου στέλνω τα γουργουρίσματά μου.. Τηλ.επικοινωνίας: 6972 864223 email:skoutsoukali@hotmail.com