Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Ντίνος,15 μηνών


Δεν θυμάμαι πως βρέθηκα τραυματισμένος στο αριστερό μου χέρι…Στις 21/5/07 με βρήκε η κυρία που με πήρε στην αγκαλιά της κ με έβαλε στην άκρη, με χάιδεψε κ με ταΐσε….χάρηκα νομίζοντας ότι θα γίνω το σκυλάκι της, μου εξήγησε όμως ότι ήδη έχει πολλά σκυλιά στο σπίτι της….Έμεινα εκεί να την περιμένω…ακίνητος για μέρες…μέσα στη βροχή, ζούσα για να την περιμένω….Την εντυπωσίασε η αφοσίωση μου, με είπε Ντίνο λόγω της ημέρας που με βρήκε κ έγινε το θαύμα….Με πήρε αγκαλιά κ βρέθηκα μαζί της!!!! Οι γιατροί με φρόντισαν το χέρι, με εμβολιάσανε, με έκαναν ένα λυκοσκυλακι όλο υγειά κ χαρά για τη ζωή…..Ζω από τότε σε μια πανσιον, έγινα 15 μηνών, μου λείπει η καλή κυρία κ η ανθρώπινη συντροφιά… Είμαι έτοιμος από καιρό να αφοσιωθω στον άνθρωπο η στην οικογένεια που θα μου ανοίξουν την αγκαλιά τους….Τηλεφωνήστε για μένα στο 6936621284…..είμαι εγγυημένα φιλικός, ζωηρός, υγιέστατος κι αφοσιωμενος…Σας περιμένω!!!