Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Σοφία-Θεσ/κη


Γεια σε όλους! Είμαι η Σοφία! Πριν από κάτι μήνες με μάζεψαν κάτι περίεργες κοπέλες, μαζί με τα 9 (!!!!) νεογέννητα κουτάβια μου, από το προαύλιο της Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη, γιατί κάτι λέγανε ότι θα με φολιάζανε Έκτοτε, φρόντισα τα μωράκια μου σαν πολύ καλή μαμά που είμαι, αλλά σιγά σιγά αυτά βρήκαν τις δικές τους οικογένειες, και με αφήσαν μόνη μου Είπαν αυτές οι κοπέλες ότι θα με γυρίσουν στο κέντρο, αλλά πρόλαβαν και φολιάσαν τελικά όλα τα φιλαράκια μου εκεί, οπότε... πάλι μόνη μου θα ήμουν Είμαι πολύ φιλική με όοοοοοοοοοολους τους ανθρώπους, αλλά από την άλλη, όταν περνάνε έξω από το κτήμα που με φιλοξενούν τους γαβγίζω κιόλας . Όμως, είμαι και λίγο αλανιάρα, και το σκάω από το κτήμα και κυνηγάω μανιωδώς τα αυτοκίνητα, και γι' αυτό με έκλεισαν σε ένα κλουβί, αλλά εγώ δε λερώνω μέσα στο σπίτι μου (καθόλου λέμε, πάνω από 30 ώρες κρατήθηκα παρακαλώ!!!), και γι' αυτό με λυπήθηκαν και με άφησαν πάλι έξω! Σε μία εβδομάδα θα είμαι και στειρωμένη (παιδιά, καλά τα μωρά, αλλά δεν ξανατραβάω τα ίδια, κακά τα ψέμματα) και φυσικά ήδη είμαι εμβολιασμένη και αποπαρασιτωμένη! Μένει πλέον να βρω μία αγκαλιά να με αγαπήσει και να την αγαπήσω κι εγώ! Με θέλει κανείς; 6972 097399 & 6878 237827