Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Θηλυκό,4 μηνών


Είμαι μία μικρή παρδαλούλα σκυλίτσα,4 μηνών περίπου, με υπέροχη κανελί γούνα και λαμπερά μάτια. Η τωρινή μαμά μου λέει ότι είμαι πανέξυπνη και οτι θα βοηθήσει με συμβουλές για την βασική μου εκπαίδευση στο νέο μου σπίτι. Ψάχνω να βρω μία οικογένεια φιλόζωη, να νιώσω και γω ότι με αγαπούν, γιατί οι προηγούμενοι "γονείς" μου με έδεσαν με μία μεγάλη αλυσίδα σε ένα δέντρο και με παράτησαν εκεί να κλαίω μόνη και πεινασμένη. Στο σπίτι που με φιλοξενούν έχουν πρόβλημα με τους γείτονες που διαμαρτύρονται για την παρουσία μου και φοβούνται για την ασφάλειά μου. Είμαι χαρούμενη και μαθημένη με σκυλάκια και γατάκια. Είμαι πολύ έξυπνη και εύκολα εκπαιδεύσιμη. Αναμένω εναγωνίως και υπόσχομαι να σας ανταμείψω με πολλά σκυλοφιλάκια και χαρούλες.

τηλ. 6942615998 , Χριστίνα