Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Βαλεντίνα,8 μηνών,ΕΠΕΙΓΟΝ


SOS...Ζητάω τη βοήθειά σας.... Έχω βρει ένα κουταβάκι από το καλοκαίρι και ψάχνω να του βρω οικογένεια... Πλέον είναι 8 μηνών και έχει κάνει όλα τα εμβόλια της καθώς και αποπαρασίτωση. Είναι θυληκιά. Το χρώμα της είναι μαύρο-άσπρο-καφέ και θα γίνει μεσαίο προς μεγάλο μέγεθος. Είναι πολύ καλός χαρακτήρας. Εγώ επειδή είναι σε κρίσιμη ηλικία προσπαθώ να της παρέχω όσο περισσότερη κοινωνικοποίηση μπορώ. Βοηθήστε με να της βρω άμεσα ένα καινούριο σπιτικό γιατί πρόσφατα ο ιδιοκτήτης του σπιτιού που μένω με απείλησε ότι θα μου κάνει μήνυση και θα μου φερει το υγειονομικο επειδή την έχω μέσα στο διαμέρισμα μαζί με τη γατούλα και το σκυλάκι μου! Εγώ μένω στην Αθήνα-Περιστέρι. Αν κάποιος θέλει να υοθετήσει ένα σκυλάκι ανεξαρτήτου ράτσας ας έρθει να τη δει. Μπορεί να βρει το σκυλάκι του... όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο 6934358901.