Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Γκόλφω,2 μηνών


Είχα παγιδευτεί στη μηχανή ενός αυτοκινήτου και έκλαιγα με λυγμούς. Κόσμος μαζεύτηκε πολύς και με φώναζαν να βγω αλλά φοβόμουν πολύ να ξεμυτίσω. Κάποια στιγμή άκουσα μία γατίσια φωνούλα "νιάααρρ ρρρνιάαου" να με καλεί και της αποκρίθηκα... "μανούλα, μανούλα, εδώ είμαι...." Έβγαλα το κεφάλι απ'το κάτω μέρος του αυτοκινήτου και κοίταξα γύρω μου... Μία πολύ παράξενη γάτα, με ελάχιστη γούνα στο κεφάλι, απλώθηκε και με τράβηξε. Τρόμαξα, αλλά δεν την γρατζούνησα και ξαφνικά βρέθηκα κλεισμένη σε μία αγκαλιά. Αυτή η παράξενη "γάτα" μου έλεγε τρυφερές κουβέντες και ένιωσα πιο ήρεμη. Με πήγε βόλτα κι εγώ κοιμήθηκα λίγο στη διαδρομή. Με τάισε κάτι καταπληκτικές κροκέτες και μου έδωσε και νεράκι και μία αμμολεκάνη, αλλά τώρα, αφού έφαγα, θέλω μόνο να κοιμηθώ πάλι. Ακούω κι άλλες γατούλες απ'έξω, ένας φωνάζει πάρα πολύ δυνατά και πρέπει να έχει κι άλλα γατάκια γιατί ακούω και φωνές κοντά στην ηλικία μου. Πόσο θέλω να βρω μία μανούλα και να νιώσω πάλι ασφάλεια.... Εγώ είμαι πολύ ήσυχη κοπέλα, γουργουριστή και τρυφερή! Όλο αγκαλίτσα θέλω να κάθομαι Α... η κυρία αυτή με φωνάζει "Γκόλφω" γιατί το αυτοκίνητο, λέει, ήταν Golf!! Kαι θα με πάει και στο γιατρό να επιβεβαιώσει ότι είμαι υγιής. Το ότι είμαι μαύρη δεν την πειράζει, δεν πιστεύει σε προλήψεις. Ελπίζω να μην πειράζει και τη νέα μου οικογένεια... Και λέει πως είμαι 2 μηνών... κάπου εκεί τελος πάντων!!! maritassia@hotmail.com, 6946 778568