Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Ήρα,6 μηνών (Θεσ/κη)


Είμαι η Ήρα, μια απίθανη χιονένια κούκλα. Δεν θυμάμαι πού ακριβώς γεννήθηκα, αλλά στα τέλη του Γενάρη θυμάμαι ότι μας βρήκε μια καλή κοπέλα, εμένα και τους δύο αδερφούληδές μου, πεταμένα σε μια πυλωτή κάπου στη Θεσσαλονίκη, μέσα στο κρύο... μικρά μωράκια είμασταν τότε, περίπου 25 ημερών... Θυμάμαι ότι ο μπαμπάς μας ήταν νταλικέρης και η μαμά μας χορεύτρια... Από τον μπαμπά πήραμε τον τσαμπουκά και από τη μαμά την χάρη και την τσαχπινιά!! Τα αδερφάκια μου βρήκαν οικογένειες και περνάνε καλά, εγώ όμως ακόμη μένω στην προσωρινή μου οικογένεια και αν και περνάω καλά, στεναχωριέμαι που δεν έχω βρει ακόμη μια μόνιμη και παντοτινή αγκαλιά, μια δική μου οικογένεια να αράξω και να τους αγαπάω για πάντα... Σήμερα είμαι περίπου 6 μηνών, έχω κάνει όλα μου τα εμβόλια και τις αποπαρασιτώσεις. Είμαι καθαρή κοπέλα (λερώνω μόνο στην πάνα μου ή έξω), πολύ χαδιάρα (μόλις με πλησιάζουν γυρνάω ανάποδα για να μου χαϊδέψουν την κοιλίτσα μου). Θα γίνω –λένε- περίπου 15-20 κιλά και θα παραμείνω κοντούλα. Σας περιμένω, θέλω επιτέλους να έχω κι εγώ τη δική μου οικογένεια που δεν θα με εγκαταλείψει ποτέ... κι εγώ υπόσχομαι να κουνάω την ουρίτσα μου γεμάτη ευγνωμοσύνη για πάντα!!!! Επικοινωνήστε με τη θετή μου μαμά στο τηλ. 6909 38 35 61 και email y-brayan@otenet.gr