Δευτέρα 24 Αυγούστου 2009

Sparkie,1 έτους,Γκριφόν-Κανίς,Θεσσ/κη


Με λένε Σπάρκι από τη Θεσσαλονίκη, είμαι περίπου ενός έτους και η ιστορία μου γνωστή. Κάποιοι με πήραν για παιχνίδι, με βαρέθηκαν και με πέταξαν στο δρόμο. Εγώ όμως είμαι ακόμα μωρό και δεν ξέρω απο κινδύνους. Έτσι δεν άργησε να με χτυπήσει ένα αυτοκίνητο που μου έσπασε τα πίσω μου τα ποδαράκια και με παράτησε στην άκρη του δρόμου να πονάω, να φοβάμαι, ανήμπορο να κουνηθώ για να ψάξω για φαγάκι ή λίγο νερό. Και πάνω που δεν άντεχα άλλο όλο αυτό τα μαρτύριο, άλλαξε η τύχη μου. Ένα ζευγαράκι με μάζεψε, έτρεξε για μένα με φρόντισε και επιτέλους είμαι καλά. Το άσχημο είναι οτι δεν μπορούν να με κρατήσουν, αλλά δεν τους κρατάω κακία γιατί μου το είχαν πεί απο την αρχή. Τουλάχιστον αυτοί δεν με παρατάνε στο δρόμο αλλά προσπαθούν να μου βρούν μία οικογένεια που να με αγαπήσει και να με φροντίζει για πάντα. Αν λοιπόν πιστεύεις οτι εσύ μπορείς να γίνεις η νέα μου οικογένεια ή αν ξέρεις κάποιον κατάλληλο για αυτό το ρόλο τηλεφώνησε μου στο 6973864107 και μίλα με τον Δημήτρη για μένα (κατά προτίμηση 11:00 με 14:00).