Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Γατάκια,2 μηνών


Βρηκα τις μικρουλες στα μεσα Μαιου στην γειτονια μου. Την μητερα τους ,την προηγουμενη ακριβως μερα που βρηκα τα μικρα, την κατασπαραξαν στην κυριολεξια μια αγελη τριων σκυλων μπροστα στα ματια μου. Δυστυχως δεν μπορεσα να σωσω την γατα, η οποια μεσα σε τρια λεπτα αφοτου την πηρα απο τα στοματα τους ξεψυχησε μεσα στο αυτοκινητο μου. Οι μικρουλες ηταν χωμενες μεσα σε εναν θαμνο στο παρκο της γειτονιας μου και παρα πολυ φοβισμενες. Τις φιλοξενησα στο σπιτι και αφου πρωτα αποπαρασιτωθηκαν συστηματικα εσωτερικα και εξωτερικα και εμβολιαστηκαν τρεις φορες κανονικα με το πενταπλουν εμβολιο αρχισα να ψαχνω να βρω ενα σπιτι για αυτες που θα τους δωσει αγαπη και ζεστασια. Μπορει να μην ειναι απο τα ομορφοτερα γατακια του κοσμου, ειναι ομως πανεξυπνες, πολυ πολυ παιχνιδιαρες, πολυ τρυφερες με τους ανθρωπους και εξοικειωμενες με το να ζουν και με αλλες γατες. Ειναι πραγματι αξιαγαπητες. Το μονο που ζητω, αν βρεθουν ατομα για υιοθεσια, ειναι να στειρωθουν οταν θα ειναι στην καταληλη ηλικια και πραγματικα δεν εχω προβλημα να αναλαβω εγω την στειρωση των μικρων. τηλ επικοινωνίας 6936072863