Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Λευκούλης,2 μηνών


Γεννήθηκα σε ένα χωριό έξω από τη Θεσσαλονίκη.... Αν και με έφερε στον κόσμο η καλύτερη μαμά του κόσμου, γνώρισα την απόρριψη των ανθρώπων από πολύ νωρίς. Η μαμά μου είχε οικογένεια,αλλά οι «άνθρωποί της» την πέταξαν μακρυά δυο φορές,αλλά αυτή βρήκε το δρόμο και γύρισε.... Τη δεύτερη φορά μαζί της πέταξαν κι εμένα με τα 4 αδερφάκια μου... εγώ την ακολούθησα και ξαναγυρίσαμε, τα υπόλοιπα χάθηκαν.... Μια κοπέλα που μένει δίπλα, δεν άντεξε, μας πήρε και τους δυο, μας φρόντισε και θέλει να μας βρει από ένα καλό σπίτι. Φιλοξενούμαστε προσωρινά σε μια πανσιόν, αλλά πρέπει να βρούμε το δικό μας σπίτι, σύντομα!Είμαι ένας πανέμορφος κούταβος, λευκός σαν το χιόνι και πολύ πολύ γλυκό μωράκι.Eίμαι υγιέστατος, αποπαρασιτωμένος κι έχω ήδη κάνει το πρώτο μου εμβόλιο.Είμαι μόλις 2 μηνών και θα γίνω μικρόσωμος, 7-10 κιλάκια σκυλούνι. Με όλα όμως που πέρασα είμαι πολύ φοβισμένος, όμως η μαμά μου λέει συνέχεια ότι πρέπει να βρω τη δική μου οικογένεια, που θα με κάνει να ξαναεμπιστευτώ τους ανθρώπους.... Αν είσαστε αυτοί που θέλετε να με κάνετε κομμάτι της ζωής σας για πάντα, κολλητό φιλαράκι καρδιάς, επικοινωνήστε στο 6988197792 και στο email: linaki202008@yahoo.gr !!! Σας περιμένω με ανυπομονησία στην Θεσσαλονίκη!!!!