Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

4 γατάκια,3 μηνών,sos


Χ Α Ρ Ί Ζ Ω ( ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ) 4 λευκά γατάκια με μαύρα αυτάκια και ουρίτσα μαύρη, πανέμορφα .Ήμερα, χαδιάρικα, παιχνιδιάρικα 3 μηνών από καλή οικογένεια. Φροντίζω περίπου 30 αδέσποτες γατούλες με φαγητό και φάρμακα χρόνια τώρα, χωρίς να έχω βοήθεια από πουθενά. Έχω στειρώσει πάνω από 20 αλλά μερικές μου ξέφυγαν και αντιμετωπίζω σοβαρά προβλήματα. Ορισμένοι κακοί γείτονες απειλούν ότι θα τις δηλητηριάσουν αν δεν φύγουν από τους χώρους όπου ευρίσκονται. Είμαι σε απελπιστική θέση και έχω χάσει τον ύπνο μου. Επίσης εάν κάποιος ενδιαφέρεται εκτός από τα ανωτέρω λευκά γατάκια έχω και άλλα πανέμορφα σε χρώματα γκρί-τιγρέ, ασπρόμαυρα, κόκκινα και κατάμαυρα, τα οποία όλα ζητούν ένα σπίτι, ένα χάδι και λίγο φαγάκι. Παρακαλώ πολύ εσείς οι φίλοι της γάτας βοηθείστε αυτά τα φτωχά πλασματάκια να υιοθετηθούν. Είστε η τελευταία μου ελπίδα. Mόνο σοβαρές προτάσεις παρακαλώ. Κινητό 693211.7843 Το e-mail μου είναι Renamar8@gmail.com