Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

Θηλυκό, 6 μηνών


Είμαι μία μικρή τσακπίνα σκυλίτσα, ιδιαίτερα κοινωνική και καλόβολη. Κουνάω την ουρίτσα μου συνεχώς, παίζω με όλα και με όλους και είμαι γεμάτη όρεξη και ενέργεια να προσφέρω στη νέα μου οικογένεια χαρά, αλλά κυρίως αγάπη. Βρέθηκα παρατημένη στον Πειραιά, να έχω τρυπώσει κάτω από μία κουκούλα μηχανής, να προστατευτώ και με περιμάζεψε η προσωρινή μου μαμά. Πήγα στον κτηνίατρο, είμαι υγιέστατη, εμβολιάστηκα, αποπαρασιτώθηκα και περιμένω εναγωνίως το μόνιμό μου σπίτι! Προπονούμαι στα θέματα τουαλέτας και έχω μάθει να μη λερώνω στο σπίτι. Τρελαίνομαι για παιχνίδια και αγκαλιές, όπου κουρνιάζω μέσα και αποκοιμιέμαι ήρεμη και ευτυχισμένη. Η στείρωσή μου δε χρειάζεται να σας απασχολήσει, αφού όταν έρθει η ώρα θα γίνει από την προσωρινή μου μαμά. Είμαι περίπου 6 μηνών και 13 κιλά. Δε θα μεγαλώσω πολύ ακόμη και είμαι ιδανική για σπίτι. Αναμένω εναγωνίως τηλεφώνημά σας, να κανονίσουμε συνάντηση, να παίξουμε μαζί και να σας κάνω τσακπινιές! ΔΩΡΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ! τηλ. 693 314 3134, Χριστίνα