Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Romer,1.5 έτους,Pekignese mix,Θεσσ/κη


Είμαι ο Romer, ένας ημίαιμος πεκινούα κούκλαρος, ενάμισι περίπου έτους. Είμαι το τελευταίο απόκτημα μιας «μαμάς» στην ανατολική Θεσσαλονίκη, η οποία φροντίζει πολλά αδεσποτάκια φιλαράκια, έτσι κι εμένα.... Η ιστορία μου?.... Είχα έναν μπαμπά αλλά δυστυχώς πέθανε το καλοκαίρι.... έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου... και σαν να μην έφτανε αυτό, έχασα και το σπίτι μου, μιας και η οικογένειά του δεν με ήθελε και κατέληξα στο δρόμο. Ευτυχώς βρέθηκε η φίλη μου η Κική και με τάϊζε όλο αυτό το διάστημα, κι έτσι επιβίωσα... και τώρα με το κρύο, με πήρε σπίτι της και εμένα, γιατί είμαι μικροκαμωμένος και κρύωνα και πολύ... Μου υποσχέθηκε ότι θα μου βρει μια καλή οικογένεια που δεν θα με αφήσει ξανά στο δρόμο, ποτέ και για κανένα λόγο. Θα υιοθετηθώ με υπεύθυνη δήλωση υιοθεσίας. Αν ενδιαφέρεστε να μου δώσετε τη ζεστασιά που μου λείπει, μια αγκαλια παντοτινή, επικοινωνήστε με την Κική στο 6972253537 6972253537 ή στείλτε της email: kikikefala@gmail.com.