Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Bella,2 μηνών


Είμαι η Μπέλλα!!! Πως βρέθηκα στο δρόμο από το σπίτι δεν το ξέρω. Ξέρω μόνο ότι την μια στιγμή ήμουν στο ζεστό μου σπιτάκι και την άλλη βρέθηκα στο δρόμο, εκτεθειμένη στο κρύο και σε όλους τους κακόβουλους ανθρώπους. Φώναζα, ούρλιαζα και παρακαλούσα να έρθει κάποιος να με πάρει αγκαλίτσα και να με ζεστάνει αλλά κανείς δεν λυπόταν το πιτσιλωτό μου κορμάκι που έτρεμε από το κρύο. Υπήρξα αρκετά τυχερή όμως και το κλάμα μου το άκουσε μια κοπέλα, με πήρε αγκαλιά και με ζέστανε, προσφέροντας μου φιλοξενία στο σπίτι της. Τώρα που είμαι πλέον πιο ήρεμη και ζεσταμένη, θέλω να βρω ένα μόνιμο σπιτάκι για να με κρατήσει για πάντα, να με αγαπήσει, να με φροντίσει και να με κάνει μέλος της οικογένειάς του. Είμαι το πολύ 2 μηνών έχω στυλ και παρουσιαστικό κυνηγόσκυλου, αλλά θα δοθώ μόνο σε φιλόζωους και σε ανθρώπους που θα με αγαπήσουν πραγματικά. Γνωρίστε με! 6972 873 574 ΔΩΡΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!