Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

10 κουταβάκια που εγκαταλήφθηκαν σε βουνό


Ψάχνω αγάπη για τα κουτάβια μου Στη φωτο βλέπετε κάποια από τα παιδιά μου (τα υπόλοιπα είχαν κρυφτεί!) Είμαι η Ζεχρά, μια ζαχαρένια λαμπραντογκριφονιτσα…..Ζούσα σε κάποιο σπίτι που με είχαν πολύ ελεύθερη κ το θεωρούσαν διασκευαστικό να με τριγυρίζουν οι «γαμπροί»……Μικρή υγιέστατη κ καρπερή όπως ήμουν, κατάφερα κι έφερα στο κόσμο…10 πανέμορφα κουτάβια!! Νόμιζα ότι έκανα περήφανη την ανθρώπινη οικογένεια μου, όμως έπαψα να είμαι το παιχνίδι τους κ μια νύχτα, εμένα και τα παιδιά μου μας παράτησαν στο βουνό…….Έπρεπε να τα βγάλω πέρα με 10 ψυχακια, απαιτητικά κ πεινασμένα……Υπάρχουμε ακόμη όλη η οικογένεια χάρη στη φροντίδα της κοπέλας που μας βρήκε……Της χρωστάμε ευγνωμοσύνη, όμως, τα παιδιά μου είναι κοντά στο δρόμο….ως ποτέ θα καταφέρνω να τα μαζεύω κ να τα προστατεύω???? Κοντεύουν να γίνουν 3 μηνών…4ημιαιμα λαμπραντορ και 5 ημιαιμα γκριφονακια..Δειξτε ενδιαφέρον για τούτα τα πλάσματα που μόνο χαρά, πίστη κι αφοσίωση μπορούν να σας δώσουν αν βρεθούν στη φιλόξενη αγκαλιά σας..Τηλεφωνειστε στη Ντορα στο 6934390331 . Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου, η μάνα Ζεχρά