Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Freddy,ημίαιμος λύκος Αλσατίας


Από μικρός μπήκα στα βάσανα κ με πετάξαν στο δρόμο γιατί, ήταν θολό το αριστερό μου μάτι κι έτσι δεν πρόλαβα να γίνω σημαντικός σε κανένα…Περιπλανιόμουν στους δρόμους, ένα ακόμη αδέσποτο στα τόσα αδέσποτα, θολωμένος κ φοβισμένος γιατί δεν έχω καλές αναμνήσεις από τους ανθρώπους που συνάντησα……Η κυρία που με πρόσεξε κι ενδιαφέρθηκε για μένα έδωσε τέλος στη πείνα κ την αναζήτηση στεγνού μέρους να κοιμηθώ….είδε στα μάτια μου την καθάρια ψυχή μου κ δεν έμεινε στη λεπτομέρεια του ενός θολού μου ματιού που με τα κολλύρια αποκαθίσταται……..Σε μια πανσιον περιμένω το χάδι που τόσο λίγο έζησα κ τόσο πολύ στερήθηκα……Έφτασα να είμαι 3 χρονών, έτοιμος από καιρό για να γίνω αφοσιωμενος φίλος του φιλόζωου που θα με διαλέξει…..Είμαι επιφυλακτικός στην αρχή – λογικό δεν είναι μετά τα όσα έχω περάσει??- αλλά αν με δείτε στα μάτια, με τα μάτια της ψυχής σας….έχω πολλά αποθέματα αγάπης και πίστης να σας χαρίσω… Τηλεφωνήστε για μένα στο 6936621284 κι ελατέ να πάμε μια βολτα.μαζι……