Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Νεφέλη,1.5 έτους (Θεσ/κη)


Να σας συστηθώ. Με λένε Νεφέλη και είμαι περίπου 1,5 έτους. Δεν ζυγίζω πάνω από 10 - 12 κιλάκια, με το ζόρι φτάνω στα γόνατά σας. Μέχρι προχθές ήμουν ένα ταλαίπωρο χτυπημένο αδεσποτάκι που περιφερόταν στους δρόμους της Ν. Μηχανιώνας Θεσσαλονίκης χωρίς ελπίδα. Μέχρι που μια μέρα δυό γλυκά χέρια με μάζεψαν, με φρόντισαν, με εμβολίασαν για να μην αρρωσταίνω και σε 2 μέρες θα μου κάνουν και μια επέμβαση ώστε να μην κινδυνεύω να φέρω κι άλλα σκυλάκια σ'αυτόν τον κόσμο και υποφέρουν! Τα χέρια αυτά φροντίζουν όμως άλλα 8 σκυλάκια, κάποια με σοβαρότερο πρόβλημα από το δικό μου. Έτσι η 'μαμά' μου αποφάσισε να μου βρει μια υπέροχη οικογένεια που θα με αγαπάει και θα με φροντίζει σαν εκείνη! Το ξέρω πως δεν είμαι το πιο όμορφο σκυλάκι που έχετε δει.. Έχω βλέπετε το ένα μου ποδαράκι χτυπημένο.. Αυτές τις ημέρες όμως θα πάω να το δει ο γιατρός! Ελπίζω να μπορεί να γίνει καλά! Αν όμως όχι, σας υπόσχομαι ότι θα σας αγαπήσω τόσο πολύ ώστε δεν θα το προσέχετε καν!! Ζητώ μια δεύτερη ευκαιρία!! Θα περιμένουμε μαζί με την μαμά μου στο ακουστικό!! Τη μαμά μου τη λένε Κική και θα τη βρείτε στο 6972253537!!!! Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε email σε μια καλή μου φίλη (argiro_a@yahoo.com) και θα ειδοποιήσει αυτή τη μαμά μου, αν ενδιαφερθεί κάποιος για μένα...