Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Mafalda,1 έτους (Θεσ/κη)


Γειά σας!! Είμαι η Μαφάλντα και μοιάζω κάπως με ημίαιμο βελγικό λυκάκι! Είμαι περίπου 1 έτους και παρ' όλο που δείχνω μεγαλόσωμη στη φωτογραφία, σαν βεβαιώνω πως είμαι μινιόν, γύρω στα 10 κιλάκια!! Για σπίτι δηλαδή!! Με βρήκε μια καλή κυρία να περιφέρομαι στους δρόμους, στην Κερασιά Θεσσαλονίκης (κάπου κοντά στη Ν. Μηχανιώνα) και με λυπήθηκε έτσι μικροκαμωμένη που με είδε.. Με εμβολίασε, θα με στειρώσει αυτή τη βδομάδα και σαν γίνω 'του κουτιού' θα με χαρίσει σε μια υπέεεεεροχη οικογένεια! Είμαι όμως λιγάκι φοβισμένη, μάλλον γιατί βίωσα το ξύλο και την κακοποίηση στους δρόμους. Θα ήθελα η νέα μου οικογένεια να δείξει υπομονή και πολύ πολύ αγάπη έτσι ώστε να μπορέσω να νοιώσω και πάλι ασφάλεια και να εμπιστευτώ τους ανθρώπους!! Θέλω όσο τίποτε άλλο να γίνω και πάλι ένα χαρούμενο, σκανταλιάρικο και ευτυχισμένο σκυλάκι!! Δώστε μου την ευκαιρία!!! Στο τηλέφωνο θα απαντήσει η Κική!! 6972253537 Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε email σε μια καλή μου φίλη (argiro_a@yahoo.com) και θα ειδοποιήσει αυτή τη μαμά μου, αν ενδιαφερθεί κάποιος για μένα...